Medlemsforum

Skriv

Aktuella inlägg

Från 
Anders Bond
Höstterminen börjar 28/8 i Folkärna.
Se info under Aktuellt.
16 augusti 16:24
Från 
Anders Bond
Valborgmässofirandet i Pellbo blev ju inställt i år på grund av parkeringsproblem. I stället sjunger vi vid firandet i Horndals Brukspark vid samma tid som gällde för Pellbo.
18 april 12:23
Från 
Anders Bond
En instruktion för hur man gör om man vill lyssna på stämmorna och inspelningarna i sin smartphone finns på den här länken:
http://kognitron.se/Telefon.html
10 april 12:11
Från 
Anders Bond
Nu finns stämmor till Sommarafton på Drottningkullen
10 april 11:38
Från 
Anders Bond
Nu finns en rad nya stämmor för herrarna.
10 april 09:23
Från 
Anders Bond
Herrar! Glöm inte övningen på söndag kl.12.00-14.00 i Krylbo
7 april 15:40
Från 
Från Heléne på Facebook 4/4
Stjärnglans över Er kära korister, ni är så Braa!!! det är ett sant nöje att gå till jobbet TACK.
4 april 09:30
Från 
Heléne på Facebook 2/4
Lyssna på det vi gjorde igår och känn Er stolta. Jättefint!!
2 april 13:15
Från 
Anders Bond
Vad jag förstått så är det många som numera lyssnar på våra inspelningar och stämmor med telefonen.
Och då passar inte en vanlig hemsida så bra. Därför har jag ändrat lite på hemsidan som ni ser.
Men den fungerar som vanligt. Det nya är att man kan få direktlänkar till bland annat inspelningarna och stämmorna. Man får dem om man skickar ett tomt epostmedelande till info@kognitron. Då kommer ett returmail med länkarna. Som man kan spara och använda som meny i stället för hemsidan. Men man kan ju även sätta länkarna som bokmärken i sin webbläsare.
2 april 08:54
Från 
Rolf Härjeström
Tack Anders och Helene!
Övningen fortsätter
GLAD PÅSK!
31 mars 11:09
Från 
Anders Bond
Nu finns stämmor till Uppståndelsen och Kristus nu
28 mars 13:31
Från 
Helén på facebook 27/3
Jag sjunger in stämmorna i morgon på de två styckena som vi jobbade mest med idag, ifall någon behöver lyssna hemma.
28 mars 08:18
Från 
Heléne på facebook: 27/3
Kära kör, det känns lite halvläskigt inför påskdagen, men: -Känn ingen oro, det kommer bli SÅ fint
28 mars 08:15
Från 
Anders Bond
Påskdagen. Samling Krylbo kyrka 09.30.
Klädsel: Svart och vitt. Damer schal, herrar sober slips.
28 mars 08:00
Från 
Anders Bond
Påskdagen 12:30 lunch på KÄnnDigSomHemma
27 mars 08:58
Från 
Anders Bond
Vår Facebookgrupp har blivit det forum som de flesta i kören numera använder. Så vårt medlemsforum här på hemsidan har kommit litet i skymundan. Men det fungerar fortfarande och senast för någon vecka sedan lade Helén in ett meddelande.

Min roll när det gäller hemsidan är enbart av teknisk art. Jag lägger in det jag får mig tillskickat plus de ljudfiler jag spelat in.

Vore kanske bra om styrelsen utser en informationsansvarig som bevakar medlemmarnas informationsbehov och skickar mig det jag skall lägga ut. Tidigare fick jag protokoll från styrelsen och årsmötet och det är väl lätt att återuppta.

Men vädjar även till er som finns här och som inte använder Facebook att skriva på detta forum om ni har frågor, förslag eller information. Jag kan se till att det kommer en blänk på hemsidans Aktuellt och Facebook när någon skrivit ett inlägg här på detta forum.
21 mars 13:56
Från 
Heléne T
OBS!! Tisdagen 20 Mars är det ÅRSMÖTE. I Krylbo. Sångövning och därefter årsmötesförhandling. Meddelas med en dags fördröjning vilket vi i styrelsen önskar/hoppas ni har överseende med. Väl mött. Motioner lämnas i god tid till sekreterare Kerstin Eriksson
7 mars 11:29
Från 
Heléne
Hallå alla fina korister. Övningen på tisdag den 6/12 är FLYTTAD till KRYLBO.
Eftersom vi ska ha fika och övningen eg. var förlagd till Folkärna kyrka, allt blir lite enklare så. Trevlig helg/ Heléne
2 december 09:02